ad

Entertainment News falz

Lyrics:Soldier - Falz ft Simi

12:51:00frankola



Lyrics-Soldier-Falz-ft-Simi


I see this maga
Last december
He wan come closer
I say what is the matter
He say na soldier
Say he go fire
If I no give am number
He want to be my lover
I say your father, I repeat am your father
Ooo
see me see wahala
I don enter yawa
Oo
I tell my mama
My mama tell my papa
She say see me see wahala

Soldier go
Soldier come
Soldier do weytin u want
but don't fall in love with me
Soldier go
Soldier come
Soldier do weytin u want
but don't fall in love with me
Oya stand at attention
Am talking to you
You are responsed
Emi okunrin mesan
How can you be asking me questshion
You no dey luk face so
Is like you don't know my name
No
Mo fe ka ma date tho
E yi to pe ni boyfriend ooo le too
Na me say so
See I stand I balance
(You stand you balance)
Because am a chief lieutenant
(But I no be ur servant)
You no see my car
e jamma
U no see the swag
e gallant
See Many dey claim my madam
but I no know this babes from Adam
They just want to follow the ladder
(Nobody is badder)
They no that nobody is badder
She say y him dey flex like say here be gym
Make he they hope
Dey there dey dream
Is it by force to be with him
Is this a millitary regime
I be soldier man
I say stand at ease
Sho ri dollar ma fi gba eh le ti
Is only me there's no comparety
I will make it rain like confarety
Sho mo paris
Sho ti lo be ri
(No)
I will take you and your ebi
(No)
No mess up
Na wahala
Am a hitler
am abacha
U beta respect  I dey run the town
Even Darego no fit turn me down
See weapon wey u carry
Com I be general in  my army
Army

Soldier go
Soldier come
Soldier do wetin u want
but don't
fall in love with me
Soldier go
Soldier come
Soldier do wetin u want
But don't (Don't u fall in luv with meeee)
don't u fall in love with me

Mr soldier
Me I dey wonder shey is it by force
u dey form super power
Yea am super
I get power
Wa gba paper
Wa fi shawer
Mo ti shawer
I get babes the age of your mama
So just stop am
This your drama
See this man
I say your father
oya repeat am
your father
Ooo
see me see wahala
I don enter yawa
Oooo
O yes na yawa wey u enter
It a one chance
I tell u no man overthrow mine from this romance
Only coup d'e tat

Soldier go
Soldier come
Soldier do wetin u want but don't fall in love with me
Soldier me I no dey
Soldier find anoda fool
Just don't fall in love with me
Soldier me I no dey do
Soldier me I no dey do
So don't u fall in love me
Moni don't u fall in love
with me
With me
Don't u fall in love
don't u fall in love

You Might Also Like

0 comments

Disclaimer: Opinions expressed in comments are those of the comment writers alone and does not reflect or represent the views of Dark Continent Africa

KOnga

Popular Posts

ad

Share

525ee6c5940bafd42d4cb5ef361537fa9dc1340f